תשובה אחת
לכולם לפעמים יש ימים גרועים וזה שהיה לך שיעור אחד גרוע לא אומר שאת גרועה, אולי לא ישנת מספיק או שהיה משהן שהסיח את דעתך, ואת יכולה להסביר לו את זה בשיעור הבא, והוא לא יכעס, כי לכולם יש ימים פחות טובים
התחברות ל