10 תשובות
כן ברור
יש גברים רגישים ונפגעים בקלות. אם זה הגיוני? כן
אבל זה סימן לדבר מאוד תלותי ומעיק
אנונימי
זה קצת פוגע לא אשקר. בכנות אם אין לך כח לענות זה כנראה לא זה ביניכם
מן הסתם, זה לא רציני מצידך ואין קשר לרגישות, זה פשוט להיות בן אדם קצת חסרת טאקט, זה כמו שאני אדבר עם מישהי והיה נחמד ופתאום משום מקום אגיד שאין לי כוח לענות על משהו מאוד סתמי, אז זה סתם פוגע
שואל השאלה:
אני לא יודעת למה אני כזאת אני באמת חייבת להתבגר
אנונימית
את לא חייבת להתבגר זה בסדר שנמאס לך. פשוט, מתי שיהיה לך כיף לדבר עם הבן אדם - תביני שזה זה
שואל השאלה:
זה לא תקין שאני פשוט אומרת שאין לי כוח כי אני יודעת שזה פוגע ולא מתחשב מצידי זה פשוט כאילו זרקתי את כל השיחה לפח וגרמתי לו לציפיות אוף אני חייבת להפסיק לעשות את זה
אנונימית
את כאילו מתכוונת שאין לך כוח לדבר איתו כי הוא משעמם, או שאת מתכוונת שפשוט סתם אין לך כוח יותר להיות בטלפון?
אם זאת האפשרות השנייה פשוט תכתבי שאת חייבת ללכת אם זה חשוב לך ואת לא יכולה לענות.
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא זה פשוט יצא לי בטבעי כי אני לוקחת שיחות כיפיות כאלה כמובן מאליו ושוכחת שטון דיבור כזה יכול לפגוע באחר
אנונימית
התחברות ל