7 תשובות
2-3
אנונימית
מתי שמדברים על זה
או שאתה מרגיש שאתה רוצה שזה יהיה עם מחוייבות
שואל השאלה:
אבל בדכ מאיזה פגישה מקובל שזה יקרה?
אנונימי
מעל הפגישה הרביעית לפחות
אין פגישה שמקובל שזה יקרה זה תחושה והרגשה
כשאתה לא מרגיש שאתה רוצה להיות מחוייב לה אתה לא מחוייב לה
אבל שאתה מרגיש שם ומוכן אתה כבר תדע את זה לבד לא לפי מספר הדייטים
אם הדייט הראשון הולך לי אחלה אני כבר אתחייב בעצמי ובכלל אני לא מתכתבת עם כמה אנשים כשאני יודעת שאני עומדת לצאת לדייט עם מישהו, אבל אני משערת שרוב האנשים בדייט השלישי כזה מתחילים להתחייב.
בעיקרון מהדייט הראשון אתה צריך לדעת
שאולי זה יתפתח למשהו שהוא יותר
ותמיד צריכים להיות פתוחים למחויבות
אבל בעיקרון של העיקרון בדייט 3
תלוי גם כמה ואיך אתה מדברים
התחברות ל