4 תשובות
בעיקרון פשוט צריך שמישהו משם יזמין אותך, לרוב הוא יתעייץ על כך עם חברי הקבוצה הפעילים באותו זמן, זה לא משהו מערכתי או היררכי, פשוט קבוצה של חברים שאוהבים לדבר ביחד ולפעמים גם לדון בנושא פילוסופי מדי כמה זמן, לפחות ממה שאני זוכר מהתקופה שהייתי פעיל.
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא כמו לינקדאין?
אני מדברת על הרשת של מדעני העתיד
זה לא כמו לינקדאין?
אני מדברת על הרשת של מדעני העתיד
אה, חשבתי על האסכולה שיצאה ממדור פילוסופיה של סטיפס.
אנונימי
שואל השאלה:
חחח, תודה רבה בכל מקרה :)
הייתי צריכה לדייק
חחח, תודה רבה בכל מקרה :)
הייתי צריכה לדייק
באותו הנושא: