16 תשובות
מסכים יש הבדל בין להיות אקלוסיבים שאתם רק אחד אם השניה ושיש אמון לבין זה שאין להם אמון ולוקחים בעלות. ביטחוו עצמי נמוך וחוסר אמונה שהיא תהיה איתם אם היא תראה אופציות אחרות
כי הרבה מהגברים בארץ עם ביטחון נמוך
אחד הדברים החשובים בזיוגיות הוא אמון וכנות. בכל מקרה לפני דעתי בני הזוג צריכים להיות חופשיים לבחור מה הם עושים ואם מי הם מסתובבים וכל מה שחשוב הוא להיות כנה
אחד הדברים החשובים בזיוגיות הוא אמון וכנות. בכל מקרה לפני דעתי בני הזוג צריכים להיות חופשיים לבחור מה הם עושים ואם מי הם מסתובבים וכל מה שחשוב הוא להיות כנה
אחד הדברים החשובים בזיוגיות הוא אמון וכנות. בכל מקרה לפני דעתי בני הזוג צריכים להיות חופשיים לבחור מה הם עושים ואם מי הם מסתובבים וכל מה שחשוב הוא להיות כנה
זה יותר עניין של מבנה אישיות ופחות מגדר.
אני ראיתי מלא נשים שהן רכושניות כלפי הבן זוג שלהן גם.
זה יותר קשור לאיך מישהו מראה אהבה וכמה הוא בוטח ודברים כאלה
זה יותר קשור לאיך מישהו מראה אהבה וכמה הוא בוטח ודברים כאלה
וואי נכון זה מזעזע.
גם לא חסרות נשים כאלה, כן?
מאמינה שזה נובע בעיקר מחוסר בטחון..
וואי זה ישר מוריד מהבן אדם. שלא לדבר על כאלה שרק מתחילים לדבר, אפילו סתם בקטע חברי ולהכיר, וישר חושבים שאת שייכת להם והם מחליטים עלייך- אני ישר חותכת. אין לי עצבים לזה.
גם לא חסרות נשים כאלה, כן?
מאמינה שזה נובע בעיקר מחוסר בטחון..
וואי זה ישר מוריד מהבן אדם. שלא לדבר על כאלה שרק מתחילים לדבר, אפילו סתם בקטע חברי ולהכיר, וישר חושבים שאת שייכת להם והם מחליטים עלייך- אני ישר חותכת. אין לי עצבים לזה.
זה בכל מדינה קורה, בכל מקום קצת בכמות אחרת אבל עדיין.
אני גם כזה וזה נובע בעיקר אצלי מחוסר בטחון, ערך עצמי נמוך, או סי די חרדות ועוד.
אני גם כזה וזה נובע בעיקר אצלי מחוסר בטחון, ערך עצמי נמוך, או סי די חרדות ועוד.
אנונימי
רכושניים? באיזה אופן?
שלי לא רכושני בכלל
רק אותך מה הבעיה בזה שאני שומר על הבת זוג שלי כי היא שליי
לא מסכימה הכרתי הרבה שלא
מסכים לא חסר כאלה שלא לא צריך להכליל את כולם. אבל לא חסר גם מלא שכן^
לא כולם. גברים עם ביטחון עצמי בזוגיות עם אמון הדדי יביעו את הגבולות שלהם ויסמכו עלייך שתכבדי אותם.
אי אפשר לאסור על בן.ת הזוג שלך לעשות דברים. בן אדם יעשה מה שהוא רוצה. אבל אם יש משהו שפוגע בך וגורם לך להרגיש לא בנוח, בן.ת הזוג שלך לא ירצה לעשות את זה.
אי אפשר לאסור על בן.ת הזוג שלך לעשות דברים. בן אדם יעשה מה שהוא רוצה. אבל אם יש משהו שפוגע בך וגורם לך להרגיש לא בנוח, בן.ת הזוג שלך לא ירצה לעשות את זה.
זה נורא
באותו הנושא: