6 תשובות
הייתי הולכת לספר ומבקשת מאמא או חברה אחרת לבוא, לשיער לוקח הרבה זמן לגדול וזה יכול לעשות נזק לשורשים וכאלה אם היא לא מנוסה
שואל השאלה:
זה נעים לבקש מחברה שתבוא איתי? סתם שתשב שם ותסתכל עליי זה יכול לקחת מלא זמן
זה נעים לבקש מחברה שתבוא איתי? סתם שתשב שם ותסתכל עליי זה יכול לקחת מלא זמן
אנונימית
כן, בטח
רק תגידי להן שהן לא חייבות אבל שאת תעריכי את זה אם הן יחליטו שכן
רק תגידי להן שהן לא חייבות אבל שאת תעריכי את זה אם הן יחליטו שכן
שואל השאלה:
^ תודה
^ תודה
אנונימית
אני הייתי הולכת לבן אדם ולוקחת איתי משפחה או חברה שיהיו איתי , ולא הייתי עושה אצל החברה כי שיער זה דבר רגיש ובעיקר בהחלקה הוא יכול להיהרס לשנים אחרי והכי עדיף ללכת למישהו מנוסה מאוד אבל כן היית מכבדת את ההצעה שלה ואומרת לה תודה וכזה
שואל השאלה:
^ אבל זה באמת בסדר להציע לחברה שלי שתבוא איתי?
^ אבל זה באמת בסדר להציע לחברה שלי שתבוא איתי?
אנונימית
באותו הנושא: