11 תשובות
שר החינוך אמר בשעות הבוקר
זה מה שמשרד החינוך אמר. אני עוקבת אחרי הערוץ של זה בווצאפ.
המורה שלי שלחה לנו הודעה
ומשרד החינוך אמר
שואל השאלה:
אה סבבה
אנונימית
משרד החינוך פרסם
מצד שני זה בוקר ןעדיין אין ציונים ):<
כתוב בווצאפ של משרד החינוך שיפורסמו בשעות הבוקר למרות שלדעתי יהיה ב 13/14 בכלל
שואל השאלה:
חחח בטח הם יפרסמו ב11:59 ://
אנונימית
אל תבנו על זה... האתר יקרוס גם ככה
אומרים עד 12 ו12 זה לא בוקר אז זה מוזר רצח
^ בגלל זה אומרים *עד* 12 כי 11 זה עדיין בוקר
התחברות ל