2 תשובות
לי אין עוד רישיון, אבל אנשים שאני מכירה עם קשב וריכוז עם רישיון מסתדרים עם זה נהדר, אני מניחה שפשוט מתרגלים עם השנים
ולשים לב לכל מה שקורה בכביש זו די פעולה אחת, אז יהיה בסדר כל עוד תזכרי את זה
זה דיי ציל
פשוט צריך למצוא את הוויב הנכון
לא להיות באוברטינקינג על הכל

עשיתי על ידני והמורה הסביר לי את זה כאילו הרגליים פועלות על אוטומט, הידיים על אוטומט וצריך לסנכרן בינהן.
התחברות ל