9 תשובות
את פשוט קמה, בלי מוטיבציה. סופרת עד שלוש ונעמדת
קחי את עצמך עכשיו ותעשי. עדיף לקבוע עם חברה או מישהו שתהיי חייבת לצאת גם בלי מוטיבציה
מוטיבציה זה שיט
פשוט קומי
פשוט תקומי
תגידי שלוש ארבע ו ואת קמה
זה לא עניין של מוטיבציה. את לא עושה את זה נטו להנאה, זו משמעת עצמית כי אם זה חשוב לך לא אמורה להיות לך ברירה
לכי יום אחד תאלצי את עצמך אחר כך את תשמחי על זה
תנסי אפילו להגיד לעצמך אימון קצר וכזה זה יעזור בהצלחה
לעשות בלי מוטיבציה
פשוט לקום ולהתאמן
עדיף לשמוח שעשית אימון מאשר להתבאס על עצמך שיכולת להיות אחרי אימון
שואל השאלה:
טוב אני פשוט אקום ואעשה את זה.. תודה לכולכם3>
אנונימית
עדיף לעשות אימון של 10 או 15 דקות מאשר כלום. תבואי עם המנטליות הזאת. אם תרצי להמשיך תמשיכי, אם לא אז לא נורא
התחברות ל