11 תשובות
לא, למזלי
לא
לא התייחסו אליי ככה מעולם וזה גם לא יקרה כי אני לא הולכת להביא ילדים
לא אליי ספציפית אבל מכיר כמה אנשים שאליהם כן התייחסו ככה, נשמע ממש מבאס
כן ולא
בסופו של דבר לא מתייחסים אליי כאילו זה כל מה שאני נכדים
אבל אני כן יודע שזה משהו שאמא שלי מאוד מאוד רוצה וחלק מהסיבה שהיא הביאה אותי זה כי היא רוצה המשכיות אם אני לא אביא ילדים אני יודע שהיא תתאכזב עליי
אבל היא לא תפסיק לאהוב אותי בגלל זה
בסופו של דבר לא מתייחסים אליי כאילו זה כל מה שאני נכדים
אבל אני כן יודע שזה משהו שאמא שלי מאוד מאוד רוצה וחלק מהסיבה שהיא הביאה אותי זה כי היא רוצה המשכיות אם אני לא אביא ילדים אני יודע שהיא תתאכזב עליי
אבל היא לא תפסיק לאהוב אותי בגלל זה
כן, כשמדברים על זה שאני טרנס לפעמים מתייחסים לחלקים בגוף שלי שאמורים להיות מסוגלים להביא ילדים, בעיקר אנשים טרנספובים
וגם חוויתי את זה כשגיליתי שאני עקר והיו תגובות מצד אנשים
וגם חוויתי את זה כשגיליתי שאני עקר והיו תגובות מצד אנשים
וכשנאנסתי בגיל 16 אמא שלי קיוותה שאכנס להריון כי "רק ככה יהיו לי נכדים"
לא וזה מזעזע
תשתנה לך המחשבה בעתיד
אנונימי
ה' ישמור
לא
וואוו כואב שהרגשת ככה
לא
וואוו כואב שהרגשת ככה
^^מה זה אוי ואבוי איך אפשר אפילו לחשוב ככה מצטערת בשבילך על מה שעברת
ולמזלי לא התייחסו אליי ככה
ולמזלי לא התייחסו אליי ככה
אנונימית
באותו הנושא: