התחברות
הרשמה
איזה מועד של 471 היה נחשב לקשה? אני עושה מועד ב ורוצה לתרגל מבגרויות קשות
24 ביוני 2026, 20:55
4 יחידות
שאלון 471
בגרות במתמטיקה
מתמטיקה
מועד ב'
תשובה אחת
אמרו שההסתברות השנה הייתה טיפה קשה ויש לי מלא קבצים ל471 אם אתה צריך אני יכולה לשלוח לך
p
pen griffey
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
וואי בעיה קשה, אני עושה מועד ב' או לא?
אם אני עושה בגרות עוד חודש וחצי אז זה נחשב מועד חורף?
581 ב10 שנים האחרונות איזה מועדים נחשבים הכי קשים??
אני מחר לא הולך למבחן ואני עושה מועד ב זה יותר קשה ממועד א ?
אם אני עושה מועד ב במתמטיקה וקיבלתי פחות מהמועד א איזה ציון לוקחים?
אם אני עושה מועד ב בבגרות והציון יוצא יותר נמוך ממועד א, איזה ציון נחשב?
איזה מועד בדרך כלל יותר קשה בבגרות במתמטיקה? מועד א או מועד ב? כיתה יא
אם אני עושה מועד ב במקצוע כלשהו בקיץ אז המגן כבר לא נחשב?
אני בכיתה ז ואני עושה מועד ב במבחן קשה במדעים ואני מתה מפחד
מועד ב 581 איך הלך לכם ואיזה מועד היה קשה יותר?
אם אני עושה מועד ב' ומקבלת בו פחות ממועד א' יחשיבו לי את מועד א'?