22 תשובות
בשביל שיוויון זכויות ולעלות מודעות.
שיווין זכויות
להתגאות ולא להסתיר את מי שאתה
לעלות מודעות
להתגאות ולא להסתיר את מי שאתה
לעלות מודעות
העלאת מודעות. יש אנשים שנמצאים בארון והמצעד זה משהו שמנרמל את הרעיון של גייז.
שואל השאלה:
מזה מה שמנרמל אף אחד לא אסר על מישהו להיות מי שהוא, ועל מה מדובר כשאתם אומרים שוויון זכויות שואל מבורות.
מזה מה שמנרמל אף אחד לא אסר על מישהו להיות מי שהוא, ועל מה מדובר כשאתם אומרים שוויון זכויות שואל מבורות.
אנונימי
^אתה כנראה נמצא בסביבה יותר טובה, יש לי חברים שמפחדים לצאת מהארון כי הם לא בטוחים שיקבלו אותם
יש מדינות שבהן להיות להט"ב זה מחוץ לחוק ומוציאים אנשים להורג על זה.
במדינת ישראל זוגות להט"בים לא יכולים להתחתן חוקית.
במדינת ישראל זוגות להט"בים לא יכולים להתחתן חוקית.
בגדול בתור מישהי מהקהילה
רואים הבדל באיך שאנשים מתייחסים אלי
עכשיו עם השנים זה טוב יותר
אבל עדיין
פחות מקבלים להטב לעבודות מאשר סטרייטים
ובכללי זה חשוב מצעד
רואים הבדל באיך שאנשים מתייחסים אלי
עכשיו עם השנים זה טוב יותר
אבל עדיין
פחות מקבלים להטב לעבודות מאשר סטרייטים
ובכללי זה חשוב מצעד
אנונימית
א. לחגוג את מי שהם אחרי שנים שהסתתרו
ב. שוויון זכויות הם אנשים רגילים לגמרי ועדיין לא יכולים להתחתן לאמץ ועוד הרבה דברים
ב. שוויון זכויות הם אנשים רגילים לגמרי ועדיין לא יכולים להתחתן לאמץ ועוד הרבה דברים
אנונימי
וגם הומופוביה כמובן
אנונימי
היה מצעד בירושלים שבוא נרצחה ילדה על ידי איזה חרידי אחד
וזה למה
צריך מצעד
הסיטואציה היא שהיא מראה לנו שהיא רוצה שיהיה לה זכויות ואבל בזמן שהיא מתקיימת היא מעבדת את החיים שלה
וזה למה
צריך מצעד
הסיטואציה היא שהיא מראה לנו שהיא רוצה שיהיה לה זכויות ואבל בזמן שהיא מתקיימת היא מעבדת את החיים שלה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מבין. אתם אומרים שזה משפר את המצב וגורם לפחות אנשים להיות הומופובים כי זה יותר מנורמל ושגרתי?
אני מבין. אתם אומרים שזה משפר את המצב וגורם לפחות אנשים להיות הומופובים כי זה יותר מנורמל ושגרתי?
אנונימי
כן, וזה חייב להיות נורמלי כבר
אנונימי
שואל השאלה:
חרידי!? באמת?
חרידי!? באמת?
אנונימי
אם לא היה צורך במצעד הייתי נגד המצעד
אבל לצערי יש צורך
אבל לצערי יש צורך
כן לצערי
הוא לא חרידי הוא סתם עושה רע לדת
הוא לא חרידי הוא סתם עושה רע לדת
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שאני מבין לא חשבתי שאסכים אבל זה די הגיוני שיש מצעד
(מדבר בהקשר של השאלה)
האמת שאני מבין לא חשבתי שאסכים אבל זה די הגיוני שיש מצעד
(מדבר בהקשר של השאלה)
אנונימי
אם יש לך שאלות בכללי אתה מוזמן לפרטי או פשוט תשאל בסטיפס לרוב יהיו פה אנשים נורמלים
שואל השאלה:
כאילו הייתי בהתחלה כזה למה יש מצעד זה סתם בשביל פרובוקציות? אבל הסברתם יפה מאוד את המצב אני פשוט לא חשבתי על כל התהליך של המצעד והפואנטה אני לא מהקהילה אבל אני לגמרי מכבד את מי שכן.
כאילו הייתי בהתחלה כזה למה יש מצעד זה סתם בשביל פרובוקציות? אבל הסברתם יפה מאוד את המצב אני פשוט לא חשבתי על כל התהליך של המצעד והפואנטה אני לא מהקהילה אבל אני לגמרי מכבד את מי שכן.
אנונימי
שואל השאלה:
וגם אף פעם לא הבנתי מה כואב לאנשים שמישהו נולד ככה זה לא כאילו הוא בחר את זה ובכללי מה כואב להם
וגם אף פעם לא הבנתי מה כואב לאנשים שמישהו נולד ככה זה לא כאילו הוא בחר את זה ובכללי מה כואב להם
אנונימי
יצאת קינג אחי
אנונימי
לא צריך מצעד, זה מטרד סביבתי
כל בן אדם שחוסם לי את הדרך צריך להפסיק
תעשו את המצעד שלכם באמצע המדבר
כל בן אדם שחוסם לי את הדרך צריך להפסיק
תעשו את המצעד שלכם באמצע המדבר
אנונימי
שוויון זכויות
באותו הנושא: