21 תשובות
אל תסתכלי על זה ככה
יש בנות שהיו רוצות רבע ממה שיש לך
ומי אמר שצריך להיות מושלם?
כל אחד טוב בדרך שלו בסטייל שלו וביופי שלו
אל תורידי מעצמך אף פעם ❤
שואל השאלה:
אני לא יפה לא חכמה ולא עם סטייל אין לי ספורט שאני מטורפת בו
אנונימית
שואל השאלה:
ואין לי חברים
אנונימית
כי את בוחרת לא לראות את הדבר הטוב הזה שיש בך
שאני בטוחה שיש בך המון, רק לשנות טיפה את הזווית שאת מסתכלת על עצמך
מי אמר שאת צריכה תעודה מדהימה? הנה רשמת שאת טובה בלימודים זה כבר משהו טוב אחד שהודת בו
מאיפה החלטת שאת לא יפה מספיק? מה זה אומר יפה מספיק? מי החליט מה זה מספיק?
יש לך סטייל הנה עוד משהו טוב שהודת בו, מי אמר שצריך להשקיע 100 אחוז מהזמן?
מי צריך יותר מ2 חברות טובות? מעדיפה 10 אבל לא אמיתיות?

ברגע שתעבדי על הביטחון שלך ועל הערך העצמי שלך את תגלי עוד המון דברים מדהימים בך. תצאי מההשוואות האלו שאת כנראה עושה עם אנשים אחריפ שאת רואה
אין בן אדם מושלם
חיים רוב הדברים שכתבת זה דברים חיצונים
יכולות להיות לך המון מידות טובות ומשפחה טובה וחוויות כיפיות וכישרונות שיש לך וכו', יש עוד כל כך הרבה דברים חוץ ממה שכתבת
נשמע שפשוט הרבה דברים נובעים מזה שאת לא ממש אוהבת את עצמך, זה בעיניי הדבר שאת הכי צריכה להתמקד בו כי אחרי שאתה באמת אוהב את עצמך הרבה דברים נראים הרבה יותר טוב ואת גם בהרבה יותר חמלה כלפי עצמך

ולגבי חברות תדעי שממש בהמשך החיים מוצאים עוד המון חברות מהמון דברים אחרים ( ראיתי את זה אצל אחים שלי)
שואל השאלה:
אני באמת אוהבת את עצמי בגלל זה אמרתי שאני טובה בדברים אבל הלוואי שהייתי מספיק אני פשוט לא טובה בכלום אני די מיותרת
אנונימית
את סותרת את עצמך
מה זה אומר להיות מספיק?? מי החליט מה זה המספיק הזה??
את ברדיפה אחרי שלמות שלא קיימת אצל אף אחד
שואל השאלה:
ואני לא מצליחה להשתלב ואני רואה סרטונים שלי לפעמים ואני משתגעת אני נראת לא סימטרית באף שלי נראה עקום וגדול ואני פשוט מגעילה את עצמי אני יודעת שמתחילים איתי אבל זה סתם כי אני בת זה לא כי אני יפה הרבה זמן הייתי בטוחה שאני יפה אבל עכשיו אני כבר חושבת שלא
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגישה לא מספיק שאני לא יפה כמו ההיא שאני לא חכמה כמו ההיא שאין בי משהו
אנונימית
אוי אבל חיים אל תדברי ככה על עצמך :(
את ממש לא מיותרת ! ואנחנו כאן בעולם בשביל לתקן את עצמנו ולהשתפר, אנחנו רק בתחילת הדרך בגיל שלנו, אם היינו מושלמים לא היה לנו לֶמה להיות כאן

ובכללי השוואות לאחרים בחיים לא מקדם לשום מקום, בסוף כל אחד מה שהוא חווה בחיים ואת גם לעולם לא רואה מה באמת קורה עם האדם, את רואה רק את החיצוניות .

נשמע שהכל נובע מזה שאת לא שלמה עם עצמך, אני חושבת שאת ממש צריכה קודם להתמקד במבט חיובי על עצמך, ברמת השיטה של כל בוקר לקום להסתכל במראה ולהגיד לעצמך אני אוהבת אותי, להגיד לעצמך משפטים טובים זה באמת משפר ממש לאט לאט
כולם רואים בעצמם את הפגמים שלהםת ותאמיני לי שלא היו מתחילים איתך אם לא היית שווה את זה
תקבלי את הפגמים שבך, בכולם יש אני מבטיחה לך. גם אני אם אתעמק בעצמי יש לי מיליון ואחת פגמים ודברים שאני לא אוהבת בי, אבל אני מסתכלת על כל כולי, ואני יודעת גם מה החוזקות שבי ומה הדברים שאני אוהבת בי. ואני בוחרת להתמקד בהם.
אף אחד בעולם לא סימטרי!!!! אף אחד בחייםם לא מושלם!!! בכולם יש חןסר ביטחון כזה או אחר
זה שינוי שיבוא לך מהמיינדסט. ברגע שתעבדי על הערך העצמי שלך ואת תקריני את הביטחון החוצה ואת תדעי מה את שווה!! את תאהבי את עצמל הכי בעולם ופיזית את יכולה להראות אותו דבר. אבל זה באמת משנה ככ הרבה
שואל השאלה:
זה לא קשור לקום בבוקר ולחייך זה הרגשה של אני באמת לא שווה כלום וזה תמיד ככה ואני מגעילה את עצמי
אנונימית
שואל השאלה:
אין בי חוזקות
אנונימית
זה מתחיל מזה^
גם אם בהתחלה זה ירגיש לך הכי מיותר ומטומטם. זה באמת מתחיל מזה
תתרגלי את זה תקופה ואת תתחילי לאט לאט להאמין בעצמך
^^^בדיוק, את צריכה ללמוד לשנות פרספקטיבה על עצמך
כי נשמע מכל מה שאמרת שהבעיה האמיתית זה לא את אלא זה איך שאת מביטה על עצמך
שואל השאלה:
אבל עד לפני שבוע הייתי עפה על עצמי והיה לי תקופות והייתי חוזרת לעוף על עצמי אבל אני חווה את זה פי מאה אני מכירה את כל הדברים האלה של זה פשוט באמת הייתי חסרת מודעות שחשבתי שאני יפה איזה סתומה זה קשה לחיות בידיעה שאת לא ממש חפה
אנונימית
שואל השאלה:
יפה
אנונימית
אין לי מושג איך את נראית, סבבה?!
אבל מה שסיפרת מזה שבנים מתחילים איתך וזה בכללי נשמע שאת כן יפה ואת פשוט שופטת את עצמך מידי
אבל, ויש אבל גדול
נגיד שאת לא יפה ,סבבה? אני לא יפה, מודעת לעצמי לא אחת היפות אוקיי? אבל עדיין אני אוהבת את עצמי ואני שמחה בעצמי ואני רואה את החוזקות שיש לי ואת הדברים הטובים שיש בי, יופי זה ממש ממש לא הכל בחיים
אני לא אומרת שזה לא מבאס לפעמים, וברור שאפשר לשפר ויש איפור ודברים אבל זה ממש לא הכל!!
שואל השאלה:
מה נגיד החוזקות שלך?
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט לא יודעת מה שלי
אנונימית
בואי נעבור לפרטי נראה לי
התחברות ל