20 תשובות
לא הגיוני
כן יהומו
אם אתה הומו אז כן...
כן אתה גיי
שואל השאלה:
אני לא אמרתי שאני הומו
אנונימי
למה צינזרת תחת
ולא ביל בל
שואל השאלה:
חייב לצנזר
אנונימי
הומו
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל האץר
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא הומו
אנונימי
אני מפחד לדעת באיזה כיתה אתה
אנונימי
אז אתה סתם מפנטז על בלבל?
אנונימית
שואל השאלה:
מפנטז על זה כן אבל אני לא הומו
אנונימי
שואל השאלה:
מה אני יעשה שאני נמשך לבילבל אני לא נמשך לבנים
אנונימי
אז אתה גיי
אז אתה א-רומנטי?
שואל השאלה:
למה גיי
אנונימי
שואל השאלה:
לא מובן
אנונימי
הוא גיי ניניני לא אכפת לי מה הוא אומר הוא גיי הוא גיי הוא גיי באוזניות לנה דל ריי תל אביב הוא מככב שם אותך על שקט חיים שלי הוא גיי !
אנונימית
התחברות ל