15 תשובות
שיעוף מהבית בן 27 כבר צריך להיות במקום אחר בחיים תנסי לדבר עם אמא שלך או שאת תעזבי את הבית כמה שיותר מהר
שואל השאלה:
לא יעזור לי אמא שלי לא עוזרת לי
אנונימית
ואבא? עוד אחים?
שואל השאלה:
אף אחד לא עוזר לי אני פשוט סובלת את ההתנהגות שלו התינוקית
אנונימית
בת כמה את?
שואל השאלה:
אני 22
אנונימית
תצאי מהבית
כדי לך לנסות לדבר איתו ולשים לו גבולות ברורים ואם זה לא מצליח באמת אני אומר צרי משם
שואל השאלה:
מה זה תצאי מהבית לאן אני אצא
אנונימית
תשכירי משהו קטן שיהיה לך את הפרטיות שלך ואת השקט שלך זה לא כזה יקר לצאת מהבית כמו שאת חושבת
שואל השאלה:
לא נותנים לי
אנונימית
תצאי לעבוד ולבית משלך.. מה זה לאן אני אצא
מזה נותנים את בת 22 מי שואל שאני עזבתי את הבית בגיל 22 אמרתי לאמא שלי שלושה ימים לפני שומעת אני לא פה עוד שלושה ימים וזהו זה החיים שלך
שואל השאלה:
לא יודעת לא נותנים לי
אנונימית
תציבי עובדה את לא ילדה כבר אם לא תקחי את זה בידיים שלך תמשיכי לסבול בבית שלך
התחברות ל