4 תשובות
תודה לך
"המשחק" הוא משחק שאסור להיזכר שקיים, ואם נזכרת בו, נפסלת. אין עוד חוקים או הוראות.
ועכשיו הזכרת לכולם אותו.
"המשחק" הוא משחק שאסור להיזכר שקיים, ואם נזכרת בו, נפסלת. אין עוד חוקים או הוראות.
ועכשיו הזכרת לכולם אותו.
שיט נזכרתי
הרסת לכולם
שיט נזכרתי
באותו הנושא: