התחברות
הרשמה
מוזר לבעוט לאח הקטן שלי בתחת כשאנחנו רבים?
זה בצחוק והוא בן 12 ושנינו בנים
25 ביוני 2026, 14:29
אחים
אחים קטנים
ישבן
4 תשובות
לא
ד
דרדס,
זה מוזר רק אם אתה הופך את זה למוזר
נ
ניסים מזרחי עדרי בן זקן #1
לי
S
SapSap6
^לא*
S
SapSap6
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
כשאח שלי הקטן מציק לי אני בועט לו בתחת זה מוזר?
זה מוזר לומר למישהו שאנחנו מדברים בקטנה כזה בבית ספר שיחזיר עוקב?
זה מוזר אם אני אוהב שהיא נושכת לי בקטנה באוזן כשאנחנו מתנשקים?
מותר לשים את התהילים הקטן קטן מתחת לכרית ולישון תחתיהם?
זה מוזר ללבוש חולצה מכופתרת לבנה שרואים בה בקטנה את החזייה מתחת
זה מוזר להשים עץ קטן של כירסמס בחדר למרות שאנחנו יהודים ולא חוגגים כריסמס?
איך לבקש מאבא שלי סטירה קטנה לתחת מבלי שזה ישמע מוזר?
יש לי תחת קטן ואני יכולה לעשות טוורק ממש טוב זה מוזר?
אם אני שמה בקלוז מישהו מהכיתה שאנחנו מדברים בקטנה ממש זה מוזר?
זה בסדר שאני אומרת לחבר שלי: "שק לי בתחת" כשאנחנו משתובבים במיטה?
למרות שאנחנו המדינה הכי קטנה אנחנו המדינה הכי מדוברת , לא מוזר?