התחברות
הרשמה
שמתי לב שיש הרבה אנשים רעים \ קמצנים שמצליח להם בחיים ממש לא פייר לדעתי
25 ביוני 2026, 16:51
העולם
חיים
רוע
ביטחון עצמי
דיכאון
2 תשובות
צדיק ורע לו רשע וטוב לו
ידוע ידוע, זה החיים מה לעשות
פ
פר בן בקר
איזה כיף מה רע
S
SilentNote
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
למה יש פה כל כך הרבה אנשים רעים?
יש הרבה אנשים שאומרים שבישראל יש הרבה דברים רעים
למה אנשים טובים מקבלים הרבה רוע אבל אנשים רעים מקבלים הרבה טוב?
גם אתם שמתם לב שאנשים התחילו להיות קמצנים לגבי פרחים?
בוכרים וגרוזינים אנשים טובים? כי הרבה אומרים שהם קמצנים ורעים כאלה
בשואה היו הרבה נאצים איך כול כך הרבה אנשים יכולים להיות רעים, זה לא הגיוני
אני לא מבין למה הרבה אנשים אומרים שתימנים קמצנים
הרבה אנשים מרשים לעצמם להגיד לי דברים רעים רק כי אני וויקאני.
אנשים קמצנים הם לרוב אנשים שאין להם?
רק אני מרגישה שיש כאן הרבה אנשים רעים?
לאחרונה אני רב הרבה מכות למה אנשים חייבים להיות רעים?