3 תשובות
שואל השאלה:
שחיקה בעיקרון
אנונימית
וואי מזדהה את צריכה לקחת לעצמך תקופה שאת באמת מאפשרת לעצמך בלי רגשות אשם פשוט לנוח
התחברות ל