3 תשובות
"צור קשר" בהגדרות או לפנות לנאמן בכיר בפרטי
לנאמנים בכירים. כותבים להם בפרטי. לנאמנים רגילים אין שום דבר לעשות עם זה.
לכתוב להם בפרטי
התחברות ל