אני בצבא עכשיו בן 18 ואני מדבר בבסיס עם 2 בנות בקטע יותר מחברי (בגבול הטעם הטוב כן אל תצאו עלי שזה בגידה או מנייאק). יש אחת בת 20 שהיא בוגרת מאוד אבל עוד חצי שנה טסה לטיול הגדול. ויש מישהי בת 18 שהיא מתנהגת כמו ילדה ממש אבל נראת יותר טוב מהשנייה. מה נראלכם לעשות