4 תשובות
אנשים הם סתומים. הכי טוב שאפשר לעשות זה להתעלם כי הם לא מבינים שהם רעים.
תקשיב אחי, אני רואה את הסרטון, ובאלי לבכות
פשוט לבכות. אנשים חלאות. איכס. אתה בגרוש לא צריך להתייחס אליהם! כלום אחי!
אני בטוח שאתה אדם מדהים.
פשוט לבכות. אנשים חלאות. איכס. אתה בגרוש לא צריך להתייחס אליהם! כלום אחי!
אני בטוח שאתה אדם מדהים.
וואו אני מזועזעת ממה ששמעתי עכשיו אני ממש מצטערת שהיית צריך לעבור את כל זה
אל תתייחס לאידיוט הזה שדיבר אליך ככה שם, אתה בן אדם רגיל והרבה יותר אנושי ממנו. יש אנשים רעים בעולם והוא אחד מהם, אל תקשיב בכלל לאנשים כמוהו הוא פשוט מסכן ומעורר רחמים מרוב שהוא טיפש וחסר טאקט
אני פשוט לא יודעת מה להגיד לך אני רוצה שתרגיש טוב יותר ושתמיד תשמח ולא תרגיש שונה אבל אני לא מצליחה למצוא מילים להגיד סליחה
אל תתייחס לאידיוט הזה שדיבר אליך ככה שם, אתה בן אדם רגיל והרבה יותר אנושי ממנו. יש אנשים רעים בעולם והוא אחד מהם, אל תקשיב בכלל לאנשים כמוהו הוא פשוט מסכן ומעורר רחמים מרוב שהוא טיפש וחסר טאקט
אני פשוט לא יודעת מה להגיד לך אני רוצה שתרגיש טוב יותר ושתמיד תשמח ולא תרגיש שונה אבל אני לא מצליחה למצוא מילים להגיד סליחה
לפי הצורת דיבור שלהם אפשר לראות שהם אנשים מגעילים שרק מחפשים לעשות רע הכי טוב זה פשוט להתעלם מאנשים כאלה מגעילים ולהתעלם מכל מילה שהם אומרים הם פשוט כמו תוכי מדבר מה שהם שומעים הם אומרים בלי לחשוב ובלי טיפת היגיון אז חבל לבזבז את עצמך על אנשים כאלה
באותו הנושא: