9 תשובות
יגשו בביטחון ולא יפחדו לקבל לא
אנונימית
מה שאנונימית אמרה בול
אנונימית
אני כבר כמעט שנתיים בזוגיות
נפגשנו לראשונה במסיבת יום הולדת של חבר משותף כשהוא התנגש בי וקיבלתי מכה והשתייה שלקחתי נשפכה עליי, באתי לצעוק עליו ורק בהיתי בעיניים שלו בזמן שהוא פשוט חייך. הוא היה בטוח בעצמו אבל לא בצורה מוגזמת, וזה מה שכבש אותי.
שהוא לא פחד ממני או משהו, שהוא פשוט היה בטוח בעצמו. והצלחתי לראות בעיניים שלו שאני גם מעניינת אותו.
בקיצור לשאלתך : שמי שיגש אליי יהיה בטוח בעצמו אבל ידע גם למתן את עצמו, שיהיה סגור שאני הטעם שלו ולא יחפש אחרות אחרי שנייה שהוא התחיל איתי
^זה נשמע כמו התחלה של ספר
tWM
חחח אני מודעת שזה נשמע ככה רצח אבל זה הכי אמיתי שיש מבטיחה לך^^
מאמינה לך חחח פשוט תיארת את זה טוב מידי
tWM
אוישש תודהה לךך
יאללה אולי אני אכתוב ספר בנושא
שלי ביקש עזרה והיה צריך את הטלפון שלי בשביל זה
אמר "אם הייתי מבקש אולי היית מסרבת, הייתי חייב את המספר שלך אצלי אחרת איך אקח אותך לדייט אם תסרבי" אחרי שיחת חולין תוך כדי ש"עזרתי לו"
הרבה ביטחון
חיוך
ונכבשתי
פשוט וישיר, אני פחות מתחברת לפלרטוטים וכזה אבל פשוט כזה היי האמת שאת נראת לי ממש מתוקה ומצאת חן בעיניי ואני אשמח להכיר משהו כזה או משפט כזה שישבור את הקרח
התחברות ל