7 תשובות
מה כתבת לה? וכמה זמן הייתם ביחד?
אנונימית
כנראה שלא ,נשמע שהיא במקום אחר
שואל השאלה:
הכרנו שנה וחצי ואז היינו ביחד שנה וחצי, רשמתי לה "מה קורה **** עבר הרבה זמן וחשבתי עליך, מה שלומך ואיך בגדוד?" לפני כחודש שמעתי דרך חבר משותף שהיא פגועה שנעלמתי ממנה ובכתה עליי, לכן אולי בחודש הזה היא התקדמה אבל זה לא בהכרח סביר, מה הייתם עושים? אני רוצה להתנצל על הדרך שהתנהגתי אחרי הפרידה ופשוט לשאול לשלומה, יותר חשוב לי מאשר אם יש סיכוי לבנות משהו מחדש, כי זה לא העיקר
אנונימי
שלחת לה כבר הודעה אל תעשה יותר מזה בנתיים היא לא רוצה לענות לדעתי תכבד את זה, ומצד שני אל תחכה עד שהיא תענה כי יכול להיות שזה גם לא יקרה ושזה לא ישאיר אותך באותו מקום לחינם
שואל השאלה:
לא יודע בגלל שהיא בגדוד ויש לה עומסים בכללי אני חושב שיש סיכוי קטן שתגיע תשובה בקרוב. אבל חשבתי למשל אם לא תהיה תשובה שלושה שבועות (שזה אומר שהיא חייבת הייתה להיות בבית לפחות פעם אחת) לרשום משהו כמו "אני מבין אם את לא רוצה לדבר איתי, אני לא מצפה לזה אחרי איך שאני התנהגתי אבל יש לי כמה דברים שהייתי שמח לומר לך ובנוסף מאוד הייתי רוצה לשמוע איך את אבל אבין גם אם לא תהיי מוכנה ומקווה שאת בטוב , או משהו בסגנון הזה
אנונימי
שואל השאלה:
נשמע בסדר?
אנונימי
כן
התחברות ל