4 תשובות
אני מניח שהם יראו דיי דומה כמו שהם נראים עכשין
אבל התגובות אולי יהיו קצת שונות
אבל התגובות אולי יהיו קצת שונות
אנונימי
לא
הסיבה שאנשים מתנהגים ככה זה לא בגלל חוקים
זה בגלל שהם באנונמית אז הם מרגשים בטוחים
אבל כן היה יותר פשע
הסיבה שאנשים מתנהגים ככה זה לא בגלל חוקים
זה בגלל שהם באנונמית אז הם מרגשים בטוחים
אבל כן היה יותר פשע
אני חושבת שאנשים מאחורי המסך הם גיבורים יותר מאנשים במציאות
הכוונה שלי היא שיש להם אומץ יותר להגיב באינסטגרם מאשר להגיב פנים מול פנים, אז לדעתי הרבה ייראו אחרת
הכוונה שלי היא שיש להם אומץ יותר להגיב באינסטגרם מאשר להגיב פנים מול פנים, אז לדעתי הרבה ייראו אחרת
לצערי הרב כן
באותו הנושא: