11 תשובות
וואו מושלם
לדעתי זה יפה
יפה מזכירה לי את האלה שאתה שם להירדם או כאלה מסרטים של נסיכוץ
זה מתוק בטירוף :)
כמה כישרון!
(יש לך כלב?)
כמה כישרון!
(יש לך כלב?)
מושלם
שואל השאלה:
אני לא מנסה להרדים זו מנגינה רגועה אבל תודה על החוות דעת^
אני לא מנסה להרדים זו מנגינה רגועה אבל תודה על החוות דעת^
אנונימי
שואל השאלה:
כן יש לי כלב פודל!
כן יש לי כלב פודל!
אנונימי
רגועה מאוד, נותנת הרגשה של חלל חיצון. אני אוהב נעימות שלוקחות אותי לסיבוב איפשהו.
מהממת ומרגיעה
ממש טוב רק בבקשה תנגן לנו את המוזיקה של בין כוכבים בפסנתר
יפה
באותו הנושא: