4 תשובות
לא משנה לי
וכן שיער ארוך
וכן שיער ארוך
אני לא בן אבל בעיניי גלי וארוך
אני לא בן,אבל לדעתי גלי-מתולתל זה יותר יפה גם לבנים וגם לבנות.
גלי.
באותו הנושא: