12 תשובות
לא
לא
רוב הזמן לא, אבל לא חסר
לא
לא, אבל זה לא שחור או לבן. אני לא נהנה רוב הזמן אבל אי אפשר להגדיר את זה כסבל.
בזמן האחרון כן אבל לא תמיד
כן
אנונימית
לפעמים כן ולא
ממש לא ברוך השם תודה על הכל
תלוי איפה אני ובתקופה שאני נמצאת בה.
למזלי,אני יודעת מה עושה לי טוב ואני מנסה לעשות את זה כמה שניתן כדי למנוע סבל.
למזלי,אני יודעת מה עושה לי טוב ואני מנסה לעשות את זה כמה שניתן כדי למנוע סבל.
בכלל לא. אני קצת מגזים עם האושר האמת.. שזה ברמה מוזרה לפעמים. ניתקו ממני קשרים בגלל זה, כי חשבו שזה לא אמיתי.
אחרי שאני אוכל חריף כן
משהו בי סובל
משהו בי סובל
באותו הנושא: