23 תשובות
אמלה נשמע ממש מפחיד אני לא יודעת ככ מה לאמר כי לא הייתי בסיטואציה כזו ואשמח לשמור על זה
אבל אם אתה לא יכול להתקשר למשטרה מה עוד אתה יכול לעשות
למה אתה חושב שהם מרגלים דווקא עליכם?
אמלה לדעתי תתקשר יום אחד למשטרה אמרת להורים ?
אנונימית
שואל השאלה:
איך למשטרה אם נדווח אז הם עוד יותר יכעסו אם בכלל וזה יתן להם עוד סיבה לעשות משהו
אנונימי
שואל השאלה:
לא אמרתי להורים
אנונימי
אם תדווח יסתכלו על מצלמות ברחוב שלך אם יש.
אנונימית
אבל תאמר שזה סכנת חיים ושיקחו אותם לחקירה ואז הם לא יחזרו לשם
אבל עוד פעם למה אתה חושב שזה ספציפית אליכם?
תדבר עם השכנים רואים גם את הרכב גם
אנונימית
שואל השאלה:
ואם יתפסו אותם? הארגון שאליו הם שייכים ידע בוודאות שאנחנו אלה שדיווחנו וירצחו אותנו אין מה לעשות
אנונימי
אה זה מאפיה כזו?
שואל השאלה:
אני לא יודע אם אפילו מרגלים אחרינו או אחרי אף אחד או שזה סתם אנשים שברחוב אני לא יודע וזה כל כך מפחיד
אנונימי
זה רכב שחור ?
אנונימית
איך הם ידעו שאתם אלו שדיווחו?
שואל השאלה:
לא תמיד
אנונימי
שואל השאלה:
כי אם הם בכוונה מרגלים אחרינו ספציפית ואז עוצרים אותם על ריגול אז מן הסתם שאלו שאחראיים עליהם ידעו שזה אנחנו ובכלל לאנשים יש קשרים במשטרה
אנונימי
קודם כל תהיה בטוח שזה לא סתם אנשים או השכנים תסתכל אם זה שעות קבועות אותו רכב וגורמים מפחידים שיש סיכוי לפחד ואם כן תתקשר למשטרה ותגיד להורים אני הייתי כבר משתפת
אנונימית
שואל השאלה:
להתקשר למשטרה ישים אותנו ביותר סכנה את לא חושבת?
אנונימי
אז מה אתה בעצם רוצה לעשות ?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודע אני באמת שלא יודע אבל אני כל כך מפחד אני לא רוצה שירצחו לי את המשפחה
אנונימי
למה את חושבת את זה? כאילו מה יכול לגרום לאנשים לרצות לעקוב אחרי הבית שלך? לא בקטע רע, אבל, מי את? את משהו חשוב? את רוטשילד? ביבי? את מי את מעניינת? זו גישה שעוזרת לי עם פרנויות כשאני מתחילה לאבד את זה קצת
אנונימית
אתה מכיר את האנשים האלה או שהם סתם אנשים שעוברים ברחוב שלך ואתה לא יודע מי הם?
אנונימית
למה אתה חושב שמישהו ירגל אחריך?
איזה ארגון מנסה לרגל אחריכם?
התחברות ל