5 תשובות
כניראה שהיתכוונו לזה כמחמאה
אני לא חושבת שהיה להם כוונה רעה
ככה זה אנשים, אומרים כל מה שיש להם בראש, כולנו ככה פשוט לא שמים לב.
ואנו אומרת לך שזה לא מכוונה רעה, אבל אם לא נעים לך את יכולה להגיד להם להפסיק.
ואנו אומרת לך שזה לא מכוונה רעה, אבל אם לא נעים לך את יכולה להגיד להם להפסיק.
כן זה קורה
בדרך כלל אומרים את זה כמחמאה, כי יש הרבה שמנסים ולא מצליחים לרדת, או שפשוט מניחים שהירידה נעשתה בצורה טובה ואת רוצה לקבל על זה מחמאות.. מבינה את ההרגשה המעיקה כשזה לא נגמר ועוד ועוד שואלים על זה ומחמיאים. תנסי להתעלם ולהגיד תודה כי בסוף הם אומרים את זה מכוונה טובה
ותטפלי בעצמך כדי שתבריאי3>
בדרך כלל אומרים את זה כמחמאה, כי יש הרבה שמנסים ולא מצליחים לרדת, או שפשוט מניחים שהירידה נעשתה בצורה טובה ואת רוצה לקבל על זה מחמאות.. מבינה את ההרגשה המעיקה כשזה לא נגמר ועוד ועוד שואלים על זה ומחמיאים. תנסי להתעלם ולהגיד תודה כי בסוף הם אומרים את זה מכוונה טובה
ותטפלי בעצמך כדי שתבריאי3>
חחח לי חברה אמרה לפני שבוע "וואו רזית ולא יפה לך את ניראת מפחיד"....
באותו הנושא: