6 תשובות
אולי תעשי מנוי למכון? או שתלכי כזה ב17?
לכי עם חברה
שואל השאלה:
^^אבל מנוי לחדר כושר זה יקר בשביל רק הליכות
^אין לי
אני אראה מחר מה יהיה המצב של החום בחמש בערב ונראה אם אני אלך להליכה
אנונימית
בואי איתי
אולי אחר הצהריים כזה שלא חשוך מדיי אבל גם אין שמש
אני עושה ריצות בבוקר כי חם רצח במהלך היום
בסביבות שבע-שמונה
התחברות ל