6 תשובות
את צריכה לחשוב מה טוב לך ולא מה טוב לאחרים
אני אגיד לך מה. אני לא יצאתי הרבה להליכות בשנה האחרונה. יצאתי 6 פעמים בערך. בשש פעמים נתקלתי ב-2 אנשים שאני מכיר. תעשי את החישובים
אל תתני לפחדים שלך לעצור אותך. תתחילי בהליכות קצרות וחבשי כובע כדי להסתיר את הזיעה. האזני לאוזניות רק כשאת לבד, ותזכרי שהבריאות שלך חשובה יותר מהמבטים של אחרים.
היי תקשיבי❤ אני עושה הליכות כבר כמעט חודשיים וגם לי יש את החשש הזה לראות אנשים שאני מכירה ולפעמים אני גם רואה אבל זה לשניה וזה הרבה פחות גרוע ממה שאת חושבת
ממש ממליצה לך לנסות להתגבר על הפחד הזה ולעשות הליכות, לעשות הליכות זאת אחת הבחירות הטובות שעשיתי בחיים
שואל השאלה:
^ תודה שעזרת לי גם בפרטי סליחה שחפרתי את מלכה
אנונימית
תנסי ללכת עם חברות, ככה גם יהיה לך כיף וגם לא תצטרכי להילחץ שישמעו את המוזיקה מהאוזינות ותלכי עם בגדים קצרים ומשוחררים כדי שלא תזיעי יותר מדי
באותו הנושא: