7 תשובות
לדעתי עדיף אנגלית אבל זה לא מוזר נראה לי
שואל השאלה:
בקטע של עשיתי את זה כי ראיתי שהיא שמה
אנונימית
זה די גנרי אף אחד לא יחשוב שזה בגלל זה
שואל השאלה:
היא תחשוב אבל
אנונימית
מרגיש לי שזה סוג הדברים של בנות ופה יצאנו מתחום הידע שלי
שואל השאלה:
אוף
אנונימית
אם בדיוק דיברת איתה באינסטגרם או על השם שלה באינסטגרם תחכי כמה ימים שהיא לא תחשוב שזה בגללה פשוט
למרות שלי אישית כנראה לא היה אכפת מה היא חושבת
התחברות ל