התחברות הרשמה

למה אנשים מנרמלים את זה ?

למה אנשים מנרמלים את את כל הרעש שעשו סביב הילדה השמנה שהתפרסמה בטיקטוק הרי ברור שהבריונות לא הגיעה לה לאף אחד לא מגיע אבל זה שאנשים אומרים לה שהיא נראית טוב והיא מושלמת זה מצחיק כי במקום להגיד לה שזה לא בריא במשקל שהיא נמצאת אנשים אומרים תאכלי מה שבאלך ותהני ככה בדיוק מת עידן אוחיון ז"ל מהתגובות השיקריות שאנשים כותבים בטיקטוק במקום לשים לה מראה .
27 ביוני 2026, 17:21
גוף    
תשובה אחת
לא אתה דפוק
א
אין לי רעיון לשם :((
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
למה אנשים מנרמלים השמנה?
למה אנשים מנרמלים איסלאמופוביה?
למה אנשים מנרמלים פלוצים?
למה אנשים מנרמלים זוגיות למה אנשים מנרמלים אהבה ?
למה אנשים מנרמלים השמנה?
למה אנשים מנרמלים את זה שהרבה אנשים פה רוצים לפרוק לבן אדם רנדומלי כשהם צריכים פסיכולוג?
למה אנשים מנרמלים את זה שבנות צריכות להיות ללא שיער גוף ועל בנים זה בסדר?
למה אנשים מנרמלים לקחת כדורים כל פעם שכואב הגוף במקום לנוח??
למה אנשים מנרמלים התבוללות מה
למה אנשים מנרמלים השמנה ואומרים שזה בסדר להיות שמן?
למה אנשים מנרמלים שאחים יתייחסו לאחיות שלהן כאילו הן רכוש וכאילו אנחנו חיים באיראן ?