למה אנשים מנרמלים את את כל הרעש שעשו סביב הילדה השמנה שהתפרסמה בטיקטוק הרי ברור שהבריונות לא הגיעה לה לאף אחד לא מגיע אבל זה שאנשים אומרים לה שהיא נראית טוב והיא מושלמת זה מצחיק כי במקום להגיד לה שזה לא בריא במשקל שהיא נמצאת אנשים אומרים תאכלי מה שבאלך ותהני ככה בדיוק מת עידן אוחיון ז"ל מהתגובות השיקריות שאנשים כותבים בטיקטוק במקום לשים לה מראה .