11 תשובות
מה ;-; לא חס וחלילה
שואל השאלה:
נפשית יענו
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי דרך להסביר אבל כאילו המוח שלכם נאנס
אנונימית
שואל השאלה:
מה אני לבד בזה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי
אנונימית
כן, הפתרון זה לצאת מהקופסה שאנחנו נכנסים אליה - שאגב לרוב באה מנטייה של נורמות חברתיות.
חשוב כל יום לנסות להבין מה יכול לעזור לצאת מהקופסה של עצמי - מה אני האדיאלי בעולם מושלם היה עושה שהיה גורם לו להרגיש אחרת
אם לא היה דבר כזה שיפוט

ומהרגע שיש תשובה, גם אם חלקית, להתחיל לקחת את הדברים והצעדים (גם אם הכי מינוריים) כדי לנסות דברים חדשים - שמובילים לשינוי הדרגתי בחיים - ובין היתר גם בתחושה עצמה.
שואל השאלה:
לא הבנתי
אנונימית
תנסי לתאר לי את התחושה שלך - למה את מתכוונת כשאת מתארת את מה שאמרת.
זה יעזור לי לדייק
התחברות ל