9 תשובות
ממש לא שעה בגדר המלצה
שואל השאלה:
אוקיי אבל יעשו לי משהו על אני מאחרת בעשר דקות?
אנונימית
^כאילו. אולי. בתכלס צבא אז עדיף לעמוד בזמנים
לא
לא זה די בסדר
בהצלחהה
לע
הכל נרשם במערכת
(הצ'אחלות בכניסה מתעדות הכל, מתי הגעת מתי נכנסת ללשכה מתי הגעת לאיזה תחנה וכו'.)
אנונימי
לא חושב ש10 דקות תביה בעיה, מה שכן אל תלחצי אחרי הדפר כולם מרגישים חרא אחריו.
התחברות ל