6 תשובות
תמשיכי הלאה נכון שזה לא קל. הוא לא שווה את זה ולך מגיע מישהו שבאמת יעריך אותך
אם את רוצה לדבר עם מישהו אז באהבה
זה נשמע מהשיחה שאת איתו בקטע ידידותי..
יש מצב שאיתה הוא מרגיש טיפה יותר בטוח לדבר על קשיים מסויימים שיש לו
את לא אמורה להפגע מזה או משהו כזה
פשוט כנראה הוא בן אדם שקצת פחות נפתח לאנשים מסויימים ולשניה היה לו יותר קל להפתח
זה לא אומר שום דבר לגבייך
יש מצב שאיתה הוא מרגיש טיפה יותר בטוח לדבר על קשיים מסויימים שיש לו
את לא אמורה להפגע מזה או משהו כזה
פשוט כנראה הוא בן אדם שקצת פחות נפתח לאנשים מסויימים ולשניה היה לו יותר קל להפתח
זה לא אומר שום דבר לגבייך
שואל השאלה:
^מעליב קצת שהוא לא מרגיש בטוח לדבר איתי על כאלה דברים
^מעליב קצת שהוא לא מרגיש בטוח לדבר איתי על כאלה דברים
אנונימית
הגיוני שזה קצת פוגע
אבל באמת צריך להבין שכל אחד מרגיש יותר פתוח עם א' מאשר עם ב'
אנחנו לא באמת מכירים אותו כדי לדעת על מה זה יושב אבל זה הגיוני..
אם יש לך את האומץ לנסות לפתוח איתו את זה כמו למשל לשאול אותו בפשטות האם הוא פגוע ממך או משהו כזה אולי יהיה לו הסברים לתת לך אבל זה לא באמת הכרחי
אבל באמת צריך להבין שכל אחד מרגיש יותר פתוח עם א' מאשר עם ב'
אנחנו לא באמת מכירים אותו כדי לדעת על מה זה יושב אבל זה הגיוני..
אם יש לך את האומץ לנסות לפתוח איתו את זה כמו למשל לשאול אותו בפשטות האם הוא פגוע ממך או משהו כזה אולי יהיה לו הסברים לתת לך אבל זה לא באמת הכרחי
הוא ממש לא שווה את זה ואת נותנת מעצמך המון. את מדהימה הוא לא שווה את זה
באותו הנושא: