5 תשובות
הגיוני
נורמלי הוא הרס הכל האידיוט הזה
לרוב זה או שהופכים לזוג או שמתרחקים
יש משהו ב-מה שאת אומרת
שואל השאלה:
קשה לי ליזום איתו שיחות
או לדבר איתו בכללי
ואני מרגישה רע
אנונימית