6 תשובות
כשיוצא לי, כן
לא
לא נראלי
אולי כשאני מבהירה שזה בצחוק שזה תחליף כזה ל"תמים"
לפעמים זה יוצא לי בריב
אבל לרוב אני אומרת את זה בשביל להחמיא באמת
אבל לרוב אני אומרת את זה בשביל להחמיא באמת
באותו הנושא: