6 תשובות
אוי... מדכא.
מיליון ואחת חוקים של סטיפס שהבנאדם הזה עובר עליהם ואי אפשר למחוק בגלל החוק התיישנות...
אויש נו זה ברור שהוא הסתלבט אתם צריכים ללמוד להיות חשדנים
עצוב. אני לא מאמין באלוהים. אני רוצה לראות מישהו שיעז להגיד לי על זה משהו.. פשוט מזעזע שיש אנשים כאלה
הוא לא צריך להרביץ לו אלא רק להסביר לו או לומר לו ללכת לרב שיגיד לו שיש אלוקים
מה? באמת שהוא לא צריך להרביץ לו אלא רק להסביר לו שיש אלוקים בדרך נועם, מכות לא עוזרות, ולגבי זה שהגיב על זה, הוא גם לא היה צריך לומר את זה, אני התכוונתי שלהרביץ זה לא עוזר להסביר, הוא צריך לדבר איתו ברוגע וגם להתנצל ולהסביר לו שיכול להיות שיש אלוקים. אוקי מה יש? אני רק אמרתי שהוא לא היה צריך להרביץ לו אלא רק להסביר לו בצורה יותר טובה שיש אלוקים בנועם, באמת..