8 תשובות
שואל השאלה:
אני מדבר על number 2 לא פיפי
אנונימי
קפה זה משקה משתן (גורם לפיפי).. יש אנשים שזה יותר רגיש אצלהם ויש כאלה שפחות...
לא פשוט בנס יש קפאין וקפאין משתן.. זה כמו שתשתה 2 כוסות של קולה גם תרצה לשירותים, כי בכוס אחת של נס יש כמות קפאין כמו ב 2 כוסות של קולה בערך
תגיד תודה שהפאק היחיד שיש בה זה הגשר יש בנות יותר גרועות p:
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי-נראה לי התבלבלת בשאלה
אנונימי
בקפאין יש משהו שמשפיע על השתן, ואז צריכים לשירותים.
את תקינה והכול בסדר אצלך ואת יכולה להמשיך לשתות נס קפה (:
אולי יש לך רגישות לחלב... לי יש וזה פשוט נורא כי ישר אחרי חלב או מוצר חלב בכמות של חצי כוס חלב בערך אני צריכה ישר ללכת לשירותים,,, אם בא לך לדבר על זה ולראות אם זה באמת זה כי לא בא לי להגעיל פה את כולם אז אני פה בפרטי (;
חחח ביסודי זה היה גם לי. 2 דקות לפני האוטובוס, פתאום החלב מתחיל לפעול...
כן. לכולם יש רגישות מסויימת לחלב. חלב זה לא המשקה הכי אידיאלי למערכת העיכול שלך.