4 תשובות
את חברותית אבל יש בך עוד צד של ביצ'יות.
כע סוג של..
זה לא קשור גם אני ביצ'ית למי שצריך וזה בעיקר לבנים אבל אני חברותית רצח אני מלא עוברת דירות ובתי ספר ומתחברת בקלות אבל מי שלא בא לי בטוב אז אני ביצ'ית
sv
את חברותית אבל יש בך משהו ביצ'י
באותו הנושא: