תשובה אחת
למה לערבב תרופות ודיכאון, אותי אישית זה רק היה מדכא עוד יותר =/.
החיים יפים, ואני לא אומרת כת זה כי יש לי על מה לשמוח, אפילו לא קרוב, אבל אסור לאבד תקווה, זה מה שנאשר בסוף שכולם הולכים.
החיים שלך לא סתם ישתנו מעצמם כי רע לך, אתה צריך להחליט להפסיק לרחם על עצמך, להיות חזק, לעשות שינוי בגישה, גם ההרגשה תשתנה עם זה.
עם אתה רוצה לדבר על משהו אני תמיד פה ^~^
אנונימי