9 תשובות
יש לי 4 חברות טובות ועוד 2 שהם ככה ככה
חברים זה משהו שבא והולך וחברים מתחלפים, זה חבר לכל תקופה
חברים יוצרים.. לא מחכים שהם ייפלו מהשמיים
יש לי חברים אמתיים זה מה שחשוב לא המספר...
תאמת אנלי היו לי אבל סתם
עדיף ללמוד מאדם טוב מללמוד מאדם רע כל החיים לומדים ולמדתי מזה
לא הרבה אבל הם טובים וזה מה שחשוב
אנונימי
די הרבה, שנה שעברה לא היו לי בכלל.
זה לא ממש משנה מספר החברים, גם אחד שניים ואפילו כלום זה בסדר. למדתי שמה שאני גאה בו הוא כשאני עושה משהו טוב
אנונימי
זה לא משנה כמה חברים יהיו לי, אני תמיד אעדיף להיות לבד.
וגם אני לא אוהבת להיות בחברתם, לאט-לאט התחלתי לגלות מה הפרצוף האמתי שלהן.
הן לא אמתיות.