22 תשובות
לא
5 חברים לכל היותר
5 חברים לכל היותר
לא
לא. יש לי 6
לא
אני חושב שכן.
לא, וטוב שכך.
לא
השאלה היא מה היא חברות
כן יש לי הרבה, וגם כל הכיתה שלי אוהבת אותי :)
עריכה:
למה המינוסים:(
עריכה:
למה המינוסים:(
כן כמה שצריך
2 כשאני בשיא
אנונימי
5 כזה
יש לי רק 4 חברי אמת.
look at my name
אין לי בכלל חברים
אנונימי
כן.
כן (:
מהרגע הזה כבר אין לי
אבדתי את האחרון
אבדתי את האחרון
יש לי.. אממ מינוס אחד כזה, אבל היחידה - החברה הכי טובה זאת אמא שלי
אנונימית
יש לי בערך 5-6
באותו הנושא: