4 תשובות
הסוללה חלשה,
אם הטלפון חדש ויש אחריות - קחי אותו לחברה שקנית ממנה.
אם אין אחריות - פשוט קני סוללה חדשה.
מכשיר דלוק צורך חשמל
לא כמו מכשיר בשימוש אבל עדיין צורך...
גם כשהטלפון דולק על מצב המתנה עדיין צריך מתח נמוך ע"מ לפעול...
כשהסוללה גמורה אין מתח!
תדאגי לשים אותו בהטענה במהלך הלילה
ובבוקר תקומי עם סוללה מלאה