7 תשובות
שואל השאלה:
יעירו אותי על בטוח
יעירו אותי על בטוח
כן.
אני הייתי ממליץ לך ללכת לתפוס תנומה עד ארבע וחצי.
בעיקרון אם היום שלך לא הכי עמוס אז אל תישן.. אם הוא יחסית עמוס אז כן תישן אבל זה יעשה אותך יותר עייף..
חייתי יום שלם ממש עמוס על שעה וחצי.. לא חכם בשיט! היה לי מיגרנה מטורפת באותו יום..
חייתי יום שלם ממש עמוס על שעה וחצי.. לא חכם בשיט! היה לי מיגרנה מטורפת באותו יום..
כן מן הסתם או שתשתה קפה ותישאר ער עד אז חח
אני לא חושב שזה רעיון טוב... עדיף לעשות דברים מעירים, קפה וכו'
לא אתה סתם לא תצליח לקום אלה עם כן תישן שים לעצך כוס מים עם קרח ליד המיטה ויש שיש שעון מעורר תשפוח על עצמך
אנונימי
באותו הנושא: