11 תשובות
דמוקרטית כמובן.
דמוקרטית, מדינה יותר נורמלית, יותר מתקדמת, יותר מפותחת...
דמוקרטית.
ברור שדמוקרטית.
ברור שזה דמוקרטית
דמוקרטית כי היא יותר מיתחשבת אל תושביה נ"ב דיקטטורית אומרת מלך מלכה מאוד נוקשה ורע/ה
תלוי חחח
אם אני חלק ממשפחת המלוכה יש סיכוי דיקטטורית
ואם לא אז דמוקרטית
אם אני חלק ממשפחת המלוכה יש סיכוי דיקטטורית
ואם לא אז דמוקרטית
דמוקרטית
דמוקרטית ברור
דמוקרטית
דמוקרטית
אם אגיד משהו על הממשלה בדיקטטורית יהרגו אותיd:
אם אגיד משהו על הממשלה בדיקטטורית יהרגו אותיd:
באותו הנושא: