2 תשובות
שעורה... זה נוראי, שימי תיון רטוב על העין זה עוזר ( (:
ככל הנראה זה דלקת.. או התחלה של שעורה.. תשים טיפות עיניים ובמידה וזה לא יעבור תגש לרופא.. בהצלחה
באותו הנושא: