3 תשובות
חוץ מזה שזה דוחה באמות, לא קורה כלום.
אנונימית
איכ
זה מלא חיידקים... כי אתה כול יום הולך על הרגליים והרגליים שלנו מלאות בחיידקים וליכלוכים וכול זה נכנס לך לפה!
וגם אם אתה הולך כול היום עם נעליים וגרביים אתה לא יכול לתאר לעצמך מה עובר לך מתחת לצפורניים ובמיוחד של הרגליים!
וגם אם אתה הולך כול היום עם נעליים וגרביים אתה לא יכול לתאר לעצמך מה עובר לך מתחת לצפורניים ובמיוחד של הרגליים!
באותו הנושא: